Pages

Drevet av Blogger.

En million online

Admin | 18:57
Vi skriver september 2016, men allerede nå så vet jeg at jeg kommer til å tjene en million kroner i år, bare på å jobbe online med forskjellige nettsider. Tygg litt på den, en million kroner! Jeg har ingen kundeservice, ingen åpningstider, ingen angrefrist, ingen ting som skaper problemer.

Hvordan kan jeg vite allerede nå at jeg kommer til å bikke millionen i inntjening alledere nå tenker du kanskje? Når du jobber som affiliate, har du stort sett 2 måneders ventetid før pengene blir utbetalt. Det vil si at de pengene som jeg tjener nå i september, blir utbetalt i november måned. Og jeg kan med 99,8 % sikkerhet si at millionen blir passert i desember måned.

Høres det for godt til å være sant ut?

Vel, det er jo tross alt ikke så mye å skryte av egentlig, når vi tenker over at jeg har gjort dette i snart 7 år, selv om det egentlig aldri har vært en heltidsjobb. Desverre blir man litt lat etterhvert, når det kommer inn 80-90.000 kroner på konto i løpet av måneden, selv om man er på ferie 2-3 uker. Faktum er at med litt mere innsats, så er det helt realistisk å klare 150.000 per måned om ikke så alt for lang tid om jeg holder motivasjonen oppe. Har man først knekt koden, så er det egentlig bare å gjøre det om og om igjen til man ikke gidder lenger.

Men, siden du er inne å leser dette, så er det fordi du har søkt i google om hvordan du kan tjene penger på nett, ikke sant? Jeg vil anbefale deg å begynne i det små. Den enkleste måten du kan tjene penger online i dag, er å bruke noen timer på å fylle i spørreundersøkelser. Artikkelen er nylig oppdatert med aktuelle selskaper som betaler deg penger for å høre dine meninger om forskjellige produkter. Kanskje ikke en drømmejobb tenker du, men dette er tross alt raske penger som du kan tjene online. Jeg vet om flere i USA som har dette som heltidsjobb, men Norge er ikke stort nok til å kunne leve kun av dette enda, men noen ekstra tusenlapper i måneden klarer du lett om du vil det.

Og ja, jeg tjener noen kroner hvis du melder deg inn i de ulike forbrukerpanelene ved å bruke mine affiliate-linker, men det er ikke akkurat hovedgeskjeften min. Noe du sikkert forstår når du ser at denne bloggen blir oppdatert kanskje en gang i året nå for tiden. Men, alle monner drar som det heter og jeg tjener sikkert noen hundre kroner hver måned med denne bloggen også.

Så hvis du er ute etter å tjene penger online, så kan jeg garantere deg at det er store muligheter. Les gjerne en del av de gamle inleggene som ligger her også, så finner du forhåpentligvis noen gode tips der også.

0 responses to "En million online"

Legg inn en kommentar

No spam!