Pages

Drevet av Blogger.

100.000 på en måned

Admin | 22:30
Da er en ny rekord satt i å tjene penger på nettet. Vi skriver den 29 januar 2016, men allerede har jeg tjent 100.000 kroner kun på å selge andre sine produkter og tjenester denne måneden. Hadde aldri trodd at dette var mulig når jeg laget min første blogg for 6 år siden, men dette kommer til å bli den beste måneden ever!

100.000 kroner er mye penger, men desverre så forsvinner mye i skatter og avgifter. Men, hey det er egentlig ingen som klager på det. Som jeg sa til en god venn for flere år siden, hvis vi kan klare å betale 100.000 i skatt hver måned, ja da har vi det ganske greit.

Det det handler om når man skal tjene penger på nett, er å ikke gi opp. Det er ikke så veldig forskjellig fra andre jobber, bortsett fra at man ikke har noen fast lønn. Da jeg startet og etterhvert denne bloggen ble opprettet, hadde jeg først et mål om å klare 10.000 kroner i måneden, og etterhvert ble målet oppjustert til 30.000 kroner hver måned. Begge deler klarte jeg egentlig raskere enn hva jeg trodde hva mulig, men det kreves mye jobb.

Så nå, omtrent 2.000 blogginnlegg senere, så passerer jeg endelig milepælen 100.000 kroner på en måned. Og det kun med å skrive om andre personer og firmaers produkter.

Hemmeligheten?


Det er ingen hemmelighet. Du må jobbe hver dag, skrive et eller helst flere blogginlegg hver eneste dag. Tenk at du jobber på et kontor. Du kommer inn på morgenen klokka 8, og begynner å gjøre det du gjør på kontoret ditt. Sånn er det her også, bortsett fra at jeg har ingen sjef som forteller meg hva jeg skal gjøre. Jeg kan også slutte klokka 13.00 en dag hvis jeg har lyst til det. Men slutter man for tidlig for lenge, så blir det ikke like mye penger inn.

Hemmeligheten handler om disiplin. Du må jobbe uansett hva du skal gjøre. Fordelen med å jobbe online, er at du kan styre det meste selv. Det betyr ikke at det er enkelt, men du bestemmer alt selv. Men det krever også litt ekstra av deg selv når klokka ringer 06.30 en morgen du ikke har lyst til å stå opp. Er du klar for alt dette? I så fall har du helt sikkret det meste som behøves for å kunne tjene penger online.

0 responses to "100.000 på en måned"

Legg inn en kommentar

No spam!