Pages

Drevet av Blogger.

Hvordan bli rik

Admin | 22:31
Da har jeg prøvd å tjene penger på nettet i snart 1 og et halvt år, og fasiten er ikke alt for ille. Til deg som tror at det er bare å slenge opp en nettside, få på noen annonser fra enten google, tradedoubler eller noen andre så bare slutt å les ;) For å tjene penger på nettet er som de fleste andre jobber i verden, likt med jobbing, jobbing og jobbing. Hvis du da ikke har kommet opp med en helt genial ide som alle vil vite mer om.

Vil ikke ta motet fra dere som ønsker å tjene litt penger online, og kanskje har fulgt noen av de tipsene som du har funnet i denne bloggen, men sannheten er at du (selvfølgelig) må jobbe for pengene også om du driver en business online. Ettersom jeg ikke driver en nettbutikk, og ikke har mine egne varer, har hele ideen vært å lage nettsider med informasjon som er nyttig for andre, og hvor pengene kommer inn via annonser enten via klikk eller ved at noen kjøper et produkt, og jeg får betalt noen prosenter av det.

Med i overkant av 50 nettsider har jeg nå kommet opp på en meget hyggelig ekstra inntekt på rundt 15.000 kroner i måneden, og dette var i sin tid det målet jeg satte for denne businessen. Men dette beløpet burde egentlig ha vært doblet om jeg hadde visst litt mer om online business fra starrten av. Men det er nå så, man lærer mens man lever, og du burde også bare glemme alt du hører om å tjene penger på nett, og bare jobbe, utvikle flere nettsider, og se bort i fra den kjappe millionen... Den finnes bare om du kommer opp med noe helt genialt. Hvis ikke er det som alt annet, jobb, jobb og mere jobb.

Men det å tjene penger på nettet er egentlig helt suverent! Alle reklamene som forteller deg at du kan tjene penger mens du sover har rett i en ting, å våkne om morgenen når 500 kroner har kommet inn på konto er en god følelse ;) Skal oppdatere denne bloggen med flere tips om ikke alt for lenge, i mellom tiden bare fortsett med å tjene penger på nettet!

4 responses to "Hvordan bli rik"

  1. Høres nesten for godt ut!! kan du ikke legge ut et skjermbildet?

  2. Blir mange skjermbilder det ;) Men det kreves bare at hver nettside genererer 10 kroner per dag hver seg, egentlig ikke så mye å skryte av. Jeg bruker en 6-7 forskjellige Affiliate programmer, du kan se mer her: http://tjen-penger-internett.blogspot.com/2010/01/affiliate-programmer.html Lykke til!

  3. Var veldig hjelpsomt, kan du være så snill å oppdatere, fordi jeg vurderer å gjøre det samme bare at jeg trenger å vite hvordan du gjorde det

  4. Hei, sent svar det her, men oppdatert med et nytt affiliateprogram som heter Trade Tracker. Virker veldig lovende så langt.

Legg inn en kommentar

No spam!